מבנה הטיפול בילדים (מגיל לידה ועד 11)

מבנה הטיפול בילדים (מגיל לידה ועד גיל 11)

הטיפול בקליניקה משלב את הידע המגיע מן הרפואה הסינית, המקרוביוטיקה, האיור-ודה, ורפואת הרמב"ם.

בפועל הטיפול מורכב מייעוץ בנושאי תזונה ואורח חיים, טיפולי דיקור סיני בשיטת הגזעים והענפים, שימוש בצמחי מרפא סיניים ובצמחי מרפא, שיטות רוקחות שונות ושמנים מהאיור-ודה.

כלים טיפוליים נוספים המשתלבים בטיפול לפי הצורך הם תמציות פרחי באך, שמנים אתריים וטיפולי מגע.

מבנה התהליך הטיפולי:

לקראת הפגישה הראשונה:

כהכנה לפגישה הראשונה, ההורים יקבלו טופס תשאול אינטרנטי שישלח בדואר אלקטרוני. ההורים מתבקשים לענות על הטופס כמיטב יכולתם, ולשלוח חזרה את טופס לפחות 48 שעות לפני הפגישה הראשונה.

מטרת התשאול האינטרנטי לאפשר להורים לענות ביסודיות ולאחר מחשבה על מספר שאלות בתחומים שונים. התשאול מתחיל ברישום פרטים אישיים וכלליים, לאחר מכן פירוט של הבעיה הרפואית של הילד/ה ואילו עניינים זקוקים לטיפול והתייחסות . המשך התשאול כולל שאלות בתחומים שונים הקשורים לבריאות ולהיסטוריה הרפואית והאישית של הילד.

טופס התשאול האינטרנטי אינו מחליף את התשאול המתרחש בפגישה הראשונה, אך הטופס מהווה תשתית טובה ממנה ניתן למקד ולייעל את התשאול שמתרחש בפגישה הראשונה.

טופס התשאול האינטרנטי חוסך את העלות של פגישת תשאול ומאפשר להתחיל את הטיפול בפועל כבר בפגישה הראשונה.

 

הפגישה הראשונה:

משך הפגישה הראשונה חצי שעה. בתחילתה הכרות עם הילד וההורים, המשך תשאול והעמקה בפרטים. אחרי התשאול מתבצעת אבחנת גוף (לפי הצורך, למשל בדיקה של האזניים או הריאות או מישוש בלוטות וכדומה), אבחנת פנים, אבחנת לשון ואבחנת דופק. בסיום האבחון טיפול דיקור או שימוש בבדי משי על נקודות הדיקור.

לאחר מכן אני מסביר להורים את האבחנה ומתחיל תהליך של ייעוץ בתחומים של תזונה, אורח חיים, ושימוש בכלים טיפוליים נוספים כמו צמחי מרפא או שמנים אתרים וכדומה.

לאחר הפגישה ההורים יקבלו בדואר אלקטרוני המשך ייעוץ תזונתי בהתאם לאבחנה.

עלות הפגישה הראשונה 400 ש"ח.

הפגישה השניה:

הפגישה השניה מתרחשת כשבוע לאחר הטיפול הראשון. משך הפגישה חצי שעה. בפגישה מתבצע עדכון על מצב התינוק/ת או הילד/ה ותהליך הייעוץ נמשך לפי הצורך, כמו כן מתבצעת אבחנת לשון, דופק וטיפול דיקור.

עלות הפגישה השניה וכל פגישה נוספת 200 ש"ח.

הפגישה השלישית והמשך טיפול:

תדירות הפגישות בממוצע כל שבועיים. תהליך טיפולי דורש לרוב מינימום 3 טיפולים ומכסימום 10 טיפולים.

לאחר שהבעיה העיקרית נפתרה מבצעים הערכה מחדש משותפת:

  1. האם יש בעיה נוספת שדורשת המשך טיפול?
  2. האם יש צורך בטיפול מניעתי ומפגשים תקופתיים?
  3. סיום הטיפול?

מדיניות קביעת וביטול תורים:

קביעת תור לפגישה הראשונה מתבצעת בשיחה טלפונית: 054-4528202

קביעת תור לפגישה השניה ואילך מתבצעת במעמד הסיום של הטיפול הקודם.

הודעת SMS המהווה תזכורת למועד ושעת הטיפול נשלחת כ-48 עד 72 שעות לפני מועד הטיפול. המטופל מתבקש לאשר את הגעתו לטיפול לא יאוחר מ-36 שעות לפני הטיפול. מטופל שלא יאשר את הגעתו בזמן, עלול לאבד את התור שנקבע בשבילו.

ניתן לבטל את הטיפול או לשנות את מועד הטיפול עד 36 שעות לפני הטיפול, על ידי שליחת מיסרון SMS, או בשיחה טלפונית.

טיפול שיבוטל פחות מ- 24 שעות לפני מועדו, (הכוונה לביטולים ברגע האחרון מסיבות שונות) יחוייב ב- 50% מעלות הטיפול. במקרים חריגים (מחלה אקוטית פתאומית, תאונה, או כל גורם מפתיע אחר שמונע מהמטופל להגיע לטיפול ללא שליטתו וכנגד רצונו), אז הביטול לא יוביל לחיוב כספי כלשהו.

מדיניות תשלום עבור טיפול והחזר כספי מחברות הביטוח:

תשלום אינו אפשרי באמצעות כרטיס אשראי. התשלום עבור הטיפול יינתן במזומן או בהמחאה או בהעברה בנקאית לפקודת אסף פאיט, במעמד הטיפול עצמו. כנגד התשלום תשלח לדואר האלקטרוני של המטופל חשבונית מס/קבלה אלקטרונית של חברת "חשבונית ירוקה". החשבונית מס קבלה מוכרת באופן רשמי על ידי כל הרשויות: מע"מ, מס הכנסה וחברות הביטוח.

הטיפול בקליניקה שלי אינו מוכר על ידי קופות החולים ואי אפשר לקבל בגינו החזרים מקופת חולים. מטופל שיש לו ביטוח בריאות פרטי, והפוליסה כוללת טיפולי רפואה משלימה אצל מטפל מורשה, בעל תעודות מתאימות (שקיימות ברשותי וניתן לבקש ולקבל העתקים סרוקים של התעודה הרצויה בדואר האלקטרוני להגשה לחברת הביטוח), יכול להגיש את החשבוניות מס קבלה לחברת הביטוח ולקבל בגינם החזרים, בהתאם לתעריפים שנקבעו בפוליסה. יש לשים לב שאינני "מטפל בהסדר" עם אף אחת מחברות הביטוח, לכן אם חברת הביטוח מגבילה את קבלת השירות רק למטפלים העובדים איתה בהסדר, אז אני לא עומד בקריטריון הזה ולא יתקבלו החזרים מהביטוח במקרה שתציגו חשבוניות מס קבלה שלי.

מטופל שרוצה בכך יכול לחלק את עלות הטיפול לשני תשלומים שווים, התשלום הראשון ליום בו התבצע הטיפול והתשלום השני לתאריך במרחק 14 יום מהתאריך הראשון.

מטופלים שרוצים להגיע לטיפול והעלות גבוהה מדי בשבילם יקבלו הנחה לפי שיקול דעתי.

צמחי המרפא שאני נותן בקליניקה אינם כלולים במחיר הבסיסי של הטיפול ויש להם עלות נפרדת. במידה ויש הנחה על הטיפול, היא אינה כוללת הנחה כללית על עלות צמחי המרפא. הנחה על צמחי מרפא יכולה להנתן בנפרד ולפי שיקול דעתי.

איחולי בריאות ורפואה שלמה!

אסף פאיט